Hej kom och hjälp mig!

börjar se ett ogillande mönster..
förra lördagen sol och varmt - michaela jobbar!
förra söndagen mulet och kallt - michaela ledig!
igår lördag sol och varmt - michaela jobbar!
idag söndag regn och kallt - michaela ledig!
typisk dålig grej det här!! har vädret något emot mig?!?! tror nästan att världen har något emot mig...

Hatar matte just nu, har inte alls funkat idag och kommer absolut ingenstans! varför kan inte allt bara gå smidigt?

Skulle kunna strypa en viss person, snacka om noll koll!! Hallå så jävla svårt är det inte, blir tokig!!

Jag vill också kunna planera sommaren precis som alla andra gör, ge mig ett schema någon gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0