glad eller ej?

igår kväll hade jag en obehaglig känsla som kom och gick, fram och tillbaka... är inte säker på vad som orsakade den men har mina teorier.. förhoppningsvis löser sig allt precis som jag villl... HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

jobb hela dagen igår med småbarn... sedan blev det hem till Karolina för en fika.. förstår inte varför jag blev så sjukt trött efter denna dag för så påfrestande dag var det inte men ibland kan man inte styra sin ork..

Idag blir det jobb 11- minst 23.. får se hur länge jag måste stanna efter 23, hoppas inte så länge.. börjar ju ändå kl 8 på fredag morgon!! ska bli skönt att jobba lite och rensa huvudet från alla tankar..

försöker styra upp nya planer för lördagen... går sakta men säkert framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0