framtiden?

bokade tåg fram och tillbaka till linköping idag.. blir en tripp dit ner nästa vecka för lite generationsfest, festerifest och SKIFTE!!! sen blir det hemfärd igen... fullspäckade dagar där nere men ska bli kul att åka ner och träffa alla igen även om det bara är för några dagar...

är inne i en period igen då jag inte kan sova och när jag väl somnar så drömmer jag bara för det mesta.. många tankar och funderingar som snurrar runt i huvudet och är egentligen dumt att ligga där och tänka på alla dessa saker för det är ändå ingenting jag kan göra åt saken nu.. får helt enkelt vänta och se men det är väldigt lätt att spånna vidare och drömma sig bort..  har trott eller ej en ganska livlig fantasi!!

har försökt plugga ikapp idag... har väl gått sådär, har suttit hela dagen men det går rätt så långsamt men om jag sitter både imorgon och på onsdag också så hoppas jag att vara i fas igen.. HOPPAS!! borde kanske fortsätta och plugga nu men orken är slut för dagen!

en kvällspromenad med mor kanske?

känns som att lördag kan bli en ganska intressant kväll, på vilket sätt lär ju visa sig..

vad fan ska jag göra i höst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0