FAN!

Besvikelsen som jag känner just nu går inte att beskriva med ord... ilskan är även den på väg..

Hur kan folk inte vilja gå på årsfesten? den är en gång om året och jag har alltid sjukt kul.. fan ge mig årsfesten!! har ju längtat riktigt länge nu och så kan inte folk anmäla sig så nu är den inställd!! får man slå någon? frivillig?

en saga avslutad..finns det möjlighet för en ny att börja?

har pluggat klart för dagen, huvudet orkar inte mer.. planen var att fortsätta imorgon och hinna ikapp med det sista men nu blir det till att jobba ons-fre, imorgon på dagis och tor-fre södertuna.. ska faktiskt bli skönt att slippa sitta fast framför datorn med alla siffror, rötter och ekvationer hit och dit.. har alltid älskat matte men inte just nu, nu känns det bara påtvingat vilket är en känsla jag inte tycker om...


snart kommer mor och far hem med ett nytt kylskåp... det gamla gick sönder i morse så var bara för dem att ge sig iväg efter jobbet.. inte direkt en utgift man har räknat med så tycker synd om dem..

Försvann min chans till att få reda på saker nu? hoppas inte det...

Tredje gången gilt idag.. GRATTIS BÄSTE CARRO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0