ett klart, två kvar!!!!

Blev precis riktigt glad!!!! I won't tell you why...

har sovit piss i natt vilket är väldigt dålig tajming i och med min härliga arbetspass som kvarstår... kunde inte alls somna inatt när jag kom hem från jobbet och när jag väl sov så har jag drömt så sjukt mycket så känner mig helt borta nu... börjar jobba 14 istället för 15 idag, kanske hinna/orka träna innan dess? har dock sjukt ont i fötterna vilket inte bådar gott inför helgen..

Vill ha en vinkväll med ost o kex.. någon?

Önskar våra små barn lycka till ikväll med festivåren, hoppas att det går bra vilket jag tror att det kommer att göra!!! Läx 09/10 ska visa att det VAR BÄTTRE FÖRR... dock utan mig vilket är lite sorgligt men de kommer att leva upp till mina förväntningar, det vet jag!!!!

var rädd att bli ännu mer återbetalningsskyldig till csn efter att ha avbrutit den här kursen men de tänker inte kräva tillbaka mer pengar nu vilket jag tackar innerligt för!!! detta betyder att jag får en härlig lön nästa månad som jag kan få behålla för mig själv utan någon lån eller hyra att betala, me like!!

Ett bad kanske? eller frukost?


Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag ska festa för dig också!

2010-05-28 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0