drunknar...

så går det när man låter fantasin springa iväg Michaela, man blir bara besviken.. så sluta nu!!

har upptäckt att jag väldigt ofta pratar om mig själv i tredjeperson...

Gårdagen började rätt så bra... fortsatte så en stund.. blev lite jobbigare och i slutet kändes det som att jag skulle drunkna.. gick hem då, besvikelse och en obehaglig känsla spreds i kroppen och orkade då inte vara kvar bland folk..

vet inte om jag vill något men skulle nog vilja utforska det.. tror dock inte att det är någon som har förstått det.. kanske lika bra?!?!

kanske är bra att jag ska ner ett par dagar till linköping snart och få lite distans till saker..

Kommentarer
Postat av: Desireé

Jag och Carro (jag) tycker att det coolaste som finns är att prata om sig själv i tredjeperson, då vet man att man tycker om sig själv!



saknar dig och längtar massor tills vi ses:D

2010-05-09 @ 21:45:38
Postat av: Michaela

det var ett smart sätt att tänka på, ska komma ihåg det!!! :)

2010-05-10 @ 20:58:05
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0