bara att ta nya tag..

tror att jag blev så besviken för att i helgen så sprack min bubbla, alltså den dröm som jag får för mig att leva efter ibland och plötsligt inser att det inte är verklighet.... verkligheten finns här ute och där ser inte livet ut som jag tänkt och planerat det och då blir jag deppig, besviken och känner mig ensam etc..

försöker nu att acceptera hur verkligheten ser ut och det går faktiskt helt okej, det går iaf framåt..

körde barkmarksträning idag md hockey... 6 personen utav 3 lag, bra uppslutning!! får väl glänsa med att av dessa 6 så var 3 tjejer så det är ju alltid något!! kondisen är för övrigt värdelös så det gick åt helvete men är sjukt skönt nu efteråt... ska nog försöka komma igång med löpandet igen, va ett tag sen!!

har idag pluggat ikapp förra veckans matte, dock lär jag ju komma efter med veckans eftersom det finns absolut ingen tid till att plugga.. fullspäckade dagar i linköping väntar!! SKIFTE!!!

behöver nog lite perspektiv på saker och ting, pratar mycket om att få perspektiv men vet egentligen inte vilket perspektiv... tror mest att jag vill att allt ska vara som i mina drömmar...

fylla på kroppen med lite energi kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0