Back to reality..

Har haft det alldeles underbart på irland, va många vändor fram och tillbaka innan vi visste om vi skulle kunna åka men iväg kom vi, förutom kristin då vilket var väldigt tråkigt!! skönt att komma iväg och dublin är en mycket charmig stad!!

nu ska man återvända till allt här hemma och känns väl inte jättebra att ligga efter typ 2 veckor med mattekursen men ska försöka ta tag i den imorgon eller kanske inte försöka jag MÅSTE!!!

har en obehaglig känsla igen men den här gången tror jag mig veta vart den kommer ifrån... jag vill så mycket med mitt liv och umgås med många olika människor... tyvärr så är jag inte en lika stor del av andras liv vilket jag önskar att jag vore och ärligt talat vet jag inte hur jag ska ta mig in i dessa människors liv mer än vart jag redan befinner mig... är lite förvirrande det här men jag vet vad jag själv menar och det är huvudsaken...

Jag vill också!!!

imorgon ska jag stå i kiosken i ishallen och sälja godis samtidigt som jag lyssnar på dogge dogelito när han spelar för byns ungdomar... intressant!!!

Imorgon ska det även tränas och om det behövs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0