Äntligen!!!

Yes!! det var verkligen på tiden, har äntligen fått mitt sommarschema och kan därmed börja planera min sommar!!! så vad ska man göra?

hinner verkligen inte med den här kursen med allt jobbande och alla andra tusen saker jag måste göra så tänker därför strunta i den nu, skitsamma om jag får betala tillbaka mer pengar nu, måste ju ändå betala tillbaka dem någon gång!! känns iaf jävligt skönt, slipper ha det som ett orosmoln över en..

blir så jävla uttråkad av regnet, hoppas kunna fördriva tiden med alla dessa saker jag har att göra som jag är jävligt seg på att ta tag i!! SKÄRPNING!!

Kan iaf komma till linköping den 3 juli vilket jag är sjukt glad över!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0