all by myself..

idag känner jag mig ensamast i världen...

jag hatar när jag får den här känslan för att det är inte första gången och man kan inte göra något åt saken, spelar ingen roll om man har folk runt sig för att man känner sig fortfarande ensam..

jag har ju min teori om vart den här känslan har uppstått ifrån och jag vet att jag får skylla mig själv för att jag inte kan styra min hjärna och inte tänka så mycket men ändå så gör jag det och då slutar det alltid så här.. att jag känner mig ensam och inte har någon att luta mig emot..

idag har jag inte gjort ett skit.. har varit ensam hemma eller jo jag blev sötsugen och har inga pengar för att gå till butiken o handla så gjorde chokladbollar och satte på en film... dumt bara att välja en romantisk komedi där det alltid slutar med att de lever lyckliga i resten av deras liv...

är verkligen en "tycka synd om michaela"-dag.. fan vad jag blir trött på mig själv men måste få gnälla och är bättre att gnälla i skrivande form än att ta det muntligt och låta alla få höra det... här har man ju ändå ett val att läsa eller inte, svårare att stänga av öronen...

blev glad igår när någon gav mig cred för något jag gjort... även om andra kan ha sårats av det..

känner fortfarande att jag tog rätt beslut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0