vilken vår!

tycker om livet just nu... om man bortser från att jag är på väg att bli sjuk men orkar inte ens vara upprörd över det.

våren är påväg och även dess roligheter...
1. tar studieuppehåll från lärarprogrammet om ca 2 veckor!
2. fjällenresan med familjen närmar sig med stora steg!
3. kryssning över valborg som kommer bli sjukt skoj, kan aldrig gå fel med dessa människor!
4. SKIFTE!! är iofs sorgligt att läxåret så gott som är över men skiftet ska blir riktigt kul!
5. Irland med Elin o Kristin kommer bli najs!
6. diverse fester och tillställningar som jag vill ha nu..

Ska göra betydligt mer än så men är höjdpunkterna som jag längtar till.. ge mig nu!!

borde nog ta tag i alla dessa tråkigheter också men tänkte undvika det ett tag till.. typ som att hemtentan skickas ut imorgon och att jag måste skriva klart min artikel.. en annan gång!

känner mig relativt lugn inför tentan efter dagens seminarie, har kanske fattat och lärt mig en del trots allt.. som man säger, övning ger färdighet och i det här fallet så stämmer det nog!

Massage imorgon, ska bli najs! har lägligt nog fått en knut vid ena skulderbladet så den kanske de kan massera bort.. är min underbara sambo som gett mig detta i födelsedagspresent <3

rastlöshet eller tomhet?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Mika, ska du ta uppehåll? vad ska du hitta på? :)



Skiftet kommer bli grymt, can´t wait!

Kram

2010-03-23 @ 14:50:17
URL: http://tildap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0