Vfu...

ibland blir jag lite rädd för mig själv och vad jag känner... vissa mornar vaknar jag upp med en så obehaglig känsla i kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen och vill absolut inte göra någonting, har sån sjuk ångest... över vad kan man undra men läskigt är det! finns absolut ingen motivation när detta inträffar...

suntrip är över... snart även läxåret.. shit hur hände detta? visst har lite småsaker kvar men alla stora grejer är över nu och vi fixar't! så jävla stolt!

hatar oh ah festerist!! jag skäms...

En vecka kvar sedan blir det hemfärd, resväskan står fortfarande kvar i hallen sedan sist jag va hemma.. låta den stå till nästa vecka?

Vill inte ha vfu!

Irland bokad!!! yeah!!! jag, elin o kristin = irland den 16-20 maj!!! this I like!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0