Vad vill du att jag ska tro?

Jag kan inte lista ut allting på egen hand...du måste hjälpa till!!!

Ikväll är det dags för Hg-jobb... är inte så taggad för tillfället, va det dock tidigare idag men kommer kanske... är bara en massa andra saker som jag skulle vilja göra istället, men det ska ändå bli kul! får dock se hur kul det är att komma upp till seminariet imorgon kl.8!

Imorgon bär det av hemåt!

Har haft en mysig lunchdate med carro och dessi.. dessi bjöd på god mat och så spela vi buzz..

Börja packa? orkar inte riktigt men borde fixa det innan jag sticker iväg o jobbar, kan bli tajt att hinna med det imorrn..

2,5 veckor kvar på lärarprogrammet, me like!

Blir så sjukt trött på radiotjänst, kan jag inte bara få säga upp det och inte behöva ringa till er tusentals gånger? okej kanske inte tusentals gånger men börjar bli några gånger nu och jag har tröttnat på det.. hoppas på att samtalet som ska ringas senare i veckan blir det sista.. hur svårt ska det va liksom?

Ge mig den 17/3-10 kl.14.10 och en buss mot nyköping och en syster som hämtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0