träningsvärk!!

härligt träningsvärk i ben, rumpa och bröst idag.. försökte motverka med en promenad nu på morgonen men gick väl sådär... får se hur kroppen känns efter träningspasset i eftermiddag!!

Blev ingen middag igår... funderar på om det fanns en annan orsak än den som uppgavs men hoppas verkligen inte det.. det vore verkligen sorgligt i så fall.

shit vad du fastnar i mitt huvud ibland! gick det att sova igår? NEJ!! klart det inte går när du säger en sak och sedan inte verkar vilja det, varför då ens nämna det? Jag känner mig sjukt förvirrad och tankspridd nu...va bara ärlig och säg vad du vill, allting blir så mycket enklare då, speciellt mitt huvud som är ett kaos för tillfället.. jag hoppas att det inte var något som jag sa som fick dig att ändra dig, för i så fall missförstod du mig..

Jag borde nog jobba vidare lite på hemtentan idag men ska nog ta en tur ner till stan först... lite saker som behövs införskaffas...

Jag vill ha påsk nu så att jag inte måste distansera mig längre...det är jobbigt...


Kommentarer
Postat av: Elin E

Älskling! Hör av dig om du vill prata av dig!

2010-03-29 @ 11:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0