Sol!!!

Tog en helt underbar promenad på förmiddagen i solskenet... skönt att få rensa tankarna lite, behövs verkligen nu!!

Följde inte med på middagen igår, tråkigt att jag missade den men klarade inte riktigt av det.. har varit lite mycket, vill åka hem nu!

efter veckans vfu har jag vant mig vid att gå upp tidigt, vaknat till och från från 5 och sedan gått upp vid 8 för att jag blir för rastlös av att bara ligga i sängen... vänja mig av med det eller fortsätta i samma spår? dagen blir sjukt mycket effektivare och längre när man går upp tidigt.. ska nog fortsätta i det spåret ett tag till iaf, alltid skönt att komma upp och gå en promenad innan man sätter igång med dagen..

springa upp några trappor snart för lite fika hos Elin!

Har helt otroligt nog pluggat lite grann idag.. tänkte att det kan ju vara bra att komma lite förberedd till morgondagens seminarie.. usch måste även ta mig till polisen imorrn för att skaffa nytt pass, kom på att det förra har blivit gammalt, tur att jag kom på det i tid!! hade helt glömt bort det..

Älskar när kylskåpet och frysen är full med mat!! en helt underbar känsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0