Men snälla!!

motivationen ligger verkligen på noll just nu, orka engagera sig i något som man inte ska fortsätta med... shit vad jag önskar att den här kursen ska vara slut!!

Myskväll två trappor upp idag... blev en hel del snack, muffins och grey's.. like it!!! borde ske mycket oftare...

Snart dags för Sun trip!! imorgon smäller det i form av förkväll på Strandgatan Två med bowlingtävling, team Lax ska så vinna!!! sedan fortsätter det på lördag, shit va detta ska bli kul!!!

önskar bara att vfun inte låg som ett mörkt moln över mig och förstör min glädje delvis.. vill inte behöva tänka på något annat än öl och känna en lättnad när vi tar oss den första städölen på söndag morgon... men nej då ska man ha vfu på måndag, fuck!!

Can you give me some answers or maybe just a word?

mina tankar snurrar bara runt och jag vet inte hur jag ska få ordning på dem... vet inte riktigt heller om jag vill ordna upp dem för att det kommer innebär att jag får veta saker och jag är inte säker på att jag vill få det bekräftat... hur ska jag ha det egentligen?

Daaaaaam!

palla en massa tonårsbråk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0