LHC!!!

så jävla najs med kvällen seger, behövlig!!

måste säga att gårdagen va helt underbar, vilken lyckad kväll!! mat, bowling och massa öl stod på schemat, alltså tackfest för kravalentine... blev faktiskt väldigt stolt över mig själv när bowlingen gick så pass bra som den gjorde!!

Trodde att jag skulle må sämre idag än vad jag gör.. lite trött på förmiddagen men på eftermiddagen blev det lite afropower och har nu precis varit iväg och gycklat med Läx... tröttheten är dock på väg ikapp mig!!

vet inte om mitt nya glada och positiva jag är kvar... fick en fråga idag som jag blev lite fundersam över och som jag verkligen borde tänka igenom.. jag ville så gärna svara ja men kunde inte, vet inte om det ska ses som bra eller inte, har svårt att komma överens med mig själv..

den obehagliga känslan är på väg tillbaka...

måste skriva på hemtentan, ska ge det ett nytt försöka imorgon, lovar! nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0