Kompis det går bra nu!

Vfu-uppgift - check!
En dag kvar på vfun - check!
3 veckor kvar på lärarprogrammet - check!

This is how I like it!

What's your name? - My name is Michaela.
How are you today? - I'm fine, thank you.

Hade väldigt avancerad engelska idag med mina elever men något lärde dem sig iaf.... borde kanske förbättra engelskakunskaperna lite grann..

Snart ska jag iväg och träna vilket ska bli så otroligt skönt, som jag har längtat! Allvarliga problem är på väf, både psykiska och fysiska om jag inte tar tag i det här snart... har bara mig själv att skylla men är svårt att få tiden och orken att räcka till.. nu jävlar!!!

snälla kan jag få något av de jobb jag har sökt, vill så gärna ha något annat än det alternativ som finns just nu..

Daaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0