Hej hemtenta!

då var det alltså dags igen.. älskar dessa tentor!

borde nog gå att får godkänt på den men har svårt att finna motivationen i dessa tider... inte långt kvar nu.. men har iaf varit lite duktigt och påbörjat skrivandet, har så gott som gjort klart 1 av 3 uppgifter.. om det nu är så här de vill att man skriver om den. får nog luska ut lite mer på seminariet imorgon! är lite orolig för analysuppgiften men ska nog klara av den, bara man kommer igång någon gång!

trodde att jag skulle bli mer sjuk efter massagen igår men icke sa nicke! förkylningen är lite bättre idag och har orkat gå en promenad så förhoppningsvis är jag på väg i rätt riktning! vill dock bli helt frisk så att jag kan komma igång o träna igen!!

ska på arbetsintervju nästa vecka, de ringde igår och ville att jag skulle komma... hmm intressant, i hölö... men jag är öppen för allt så ska bli spännande att se vad som händer!

tacokväll och möte i kollektivet ikväll!!

är faktiskt rätt så tillfredställd med livet för tillfället! känner mig ganska positivt till det mesta men det kan ju ändras fort... hoppas verkligen på att det håller i sig! känner mig glad inombords..

va och fikade med Hanna och Malin igår.. va länge sen jag umgicks med dem så det va mysigt! blev dock sjukt mätt av Hannas gigantiska men riktigt goda muffins.. sedan blev det till att springa till bussen för att sedan gå halva vägen från stan till ryd för att jag inte orka stå stilla och vänta på bussen.. va riktigt skönt att få sig en kvällspromenad! stannade även till på hg på hemvägen för att säga hej till de läxare som jobbade för kvällen...

återvänta till hemtentan nu? njae.. blir nog inge mer av det idag! ska alldeles strav ringa kusinens chef för att kolla om det finns någe behov av extrapersonal.. hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0