här va det livat!

har haft en helt underbar helg... måste bara säga det!

är back in linköping.. full fart direkt, snart dags för sun trip, yeay!!!

Hur ska jag lyckas slippa undan vfu:n nästa vecka? känns så jävla meningslöst när man ändå inte ska fortsätta efter den här kursen men måste samtidigt göra vfu-uppgiften så jag blir godkänd i kursen... hur löser jag detta?

Hade en telefonintervju idag med Gröna Lund, sjukt läskigt att ta det över telefon + att hennes telefon va sjukt skum så att jag knappt hörde henne... får väl se om de hör av sig!

Okej jag är lite speciell, om det är dåligt eller bra får man avgöra själv, men jag har varit tillbaka i knappt två dygn och har redan bokat ny resa hem... är iofs ute i god tid, men va så bra priser så ville passa på, är ju inte världens rikaste som student och värre blir det!

fram och tillbaka för 122 kr är ju faktiskt väldigt bra! kommer iofs bara till nyköping då men får se till att någon hämtar mig där, brukar lösa sig!!

orka plugga mer? NEJ!

snart dags för desperate housewives, me like! och imorgon är det äntligen dags för grey's igen!!!! som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0