Det är över nu...

men jag kommer ihåg alla dagar med dig... dom är över nu...

Usch vad deprimerande det lät... jag som är på väldigt bra humör bör inte tänka negativt men jag kan ändå inte låta bli.. tankarna snurrar som virvelvindar i huvudet och jag vet inte hur jag ska få ordning på dem...

Gör någonting för i helvete!

Dagen har varit bra, sista dagen på vfun, tränat, har en lugn hemmakväll och solen sken!! Då mår Michaela bra!!

Vad hände med tankarna om jämnställdhet? det finns vissa saker som du fortfarande borde tänka på och bry dig mer om.. i alla fall om du vill att jag ska finnas kvar...lite initiativ och engagemang tack!

Imorgon blir det till att städa lägenheten! det ska även göras storkok, massa mat ska lagas.. måste även baka något till middagen imorgon kväll men har inte bestämt vad än.. ska fundera lite, blir ev även en sväng till campushallen för att få göra av med lite engergi och svettas!

Dags att säga hej då! usch va lite vemodigt att lämna klassen idag.. fick en kram av så gott som alla barn.. kommer faktiskt sakna det lite grann även om det är skönt att det är över..

fler hemmakvällar till folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0