sweet dreams..

Jag vill så mycket men ändå inte...

Känns som att jag alltid hamnar i samma sits, jag vill att vissa saker ska hända men vet inte hur jag ska få dem att hända alternativt att jag vet hur de ska hända men är för feg att ta itu med det hela... så vad går jag och gör istället? låter fantasin spridas och börjar återigen leva i min egna värld där allt är precis som jag vill och önskar...

Jag saknar alla vännerna borta i linköping... det är ganska enkelt att skjuta undan allt när man är här hemma och gör en massa annat men ibland när jag sitter alldeles ensam så kommer saknades smygande och jag undrar vad jag missar eller vad de gör för roligheter just nu.. life goes on..

Jag vill också ha mina skattepengar!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

babe, såg du greys idag?!? VI HÖLL PÅ ATT DÖÖ!!!!!

2010-06-10 @ 00:34:03
URL: http://carolinewisen.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du anar inte hur arg jag var!! tror att jag satt och skrek mig igenom hela avsnittet, fan kan inte vänta till nästa vecka!!

2010-06-10 @ 12:59:33
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0