Sommar...

älskar sol och värme... älskar sommaren helt enkelt!! men de där jävla myggen skulle någon kunna få utrota!! känns som att jag kommer att njuta av den här sommaren, va ganska länge sen.. idag har vi haft picknick i thuleparken, mys mys!!!

har även hjälpt mamma med hennes arbete så det skriftliga är klart nu.. resten får hon göra själv men skönt för henne att ha ett bekymmer mindre, hon har nog att göra inför systers student på fredag!!

sjukt att syrran tar studenten, kom på att det var två år sen jag själv tog studenten i förrgår, sjukt vad tiden går och kan faktiskt inte påstå att jag saknar gymnasietiden, studentlivet efteråt har varit så så sjukt mycket roligare på alla sätt och vis!!

vill bli brun!!! fan hatar att vara blek, vill blir riktigt brun och det NU!

imorgon ska det jobbas och har faktiskt redan nu lite ångest, sägs att det ska bli lika bra väder imorgon vilket innebär att det kommer att vara sjukt varmt på slottet, tur att man inte börjar förrän 15 men vet att det ändå kommer att vara varmt.. bara o hugga i!!! blir bra när man väl kommer dit..

GE MIG HELGEN NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0