SKOR!!!

älskar skor, skulle kunna köpa hur många par som helst bara jag hade pengarna... så idag har jag införskaffat mig två nya par, tänkte köpa tre men bestämde mig för att vara en snäll syster och låna ut dem pengarna till lillasyster istället!!

blev alltså en sväng till skärholmen idag med systra min, dock blev inte resan dit så rolig då vi på motorvägen blev påkörda av en annan bilist i sidan men som tur va så gick allting bra och vi talades vid.... förstår dock inte riktigt hans förklaring men orkar inte riktigt bry mig, är bara glad över att det gick så pass bra som det gjorde, kunde ha gått mycket värre!!! vad är det med mig och bilolyckor?!?!

mår mycket bättre idag men är fortfarande rädd för att bli mer sjuk, lär ju komma en förkylning snart... iaf om man ska följa mitt traditionella mönster!!

blev en fika med karolina på hennes jobb nu ikväll och om planerna går som vi vill så ska hon slinga mitt hår imorgon, me like!! behöver verkligen lite förändring, håret skulle även behövas klippas men det är ett problem som jag får ta tag i senare...

fan skulle vilja sova eftersom jag är rastlös men är inte tillräckligt trött än, så vad gör man?!?!

längtar för örigt till helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0