Nu äter vi!!

oj vilken kväll det blev igår.. tror inte att jag vågar kolla kontot idag men men sjukt kul hade jag!! sprang väl runt och va överallt o ingenstans som vanligt så tyckte synd om lina som fick springa runt och leta efter mig när jag försvann hela tiden...

borde tänka till två gånger i fortsättningen...

blev först att flyttstäda i linköping igår så är numera officiellt gnestabo igen... är skönt att ha det gjort men samtidigt tråkigt, va ju ändå mitt hem i nästan två år...

blev inge mat inatt så blev en sväng till arena för en stund sen istället... härligt att vakna av ett samtal "NU äter vi!!", lovely!!! trodde att maten skulle göra mig till människa igen men lyckades inte riktigt..sjukt trött och så jävla uttråkad!!!

kommer att bli en lång dag om jag redan nu är uttråkad, för lär ju inte göra något vettigt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0