Mycket som har hänt!!

Har nu avklarat mina 3 introdagar på äldreboendet som jag ska sommarvika på, tror att jag blev godkänd, jag skulle iaf ge mig godkänt!! har varit mycket att få in i huvudet men känner att jag nu har fått in väldigt mycket och resten kommer med tiden!! på torsdag är mitt första egna pass!!

har även varit på arbetsintervju och det kändes jättebra, rektorn var väldigt positiv och sa att hon var nöjd över vad jag sa och tyckte att det lät bra så får väl se vad som händer. står mellan mig och två andra så hon skulle höra av sig på tisdag hur det blev, om jag får tjänsten eller inte, hoppas faktiskt på att jag får den!!! tror att det kommer att bli en bra erfarenhet, iaf om jag bestämmer mig för att fortsätta plugga till lärare sen!!

idag blir det jobb, på självaste midsommarafton! börjar 14 och slutar väl runt 04, får tänka pengar!! hoppas bara att allt flyter på och att det inte blir några större problem under kvällens gång.... kommer inte att orka i så fall!!

på lördag verkar det bli trosa och utgång, är sjukt festsugen så ge mig lördag nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0