ledig!!

känner att jag börjar bli människa igen efter jobbarhelgen, brukar vara ganska trött efter att ha jobbat men igår var jag ovanligt trött, gick typ runt som en zombie hela dagen...

Ledig idag men imorgon börjar introduktionsdagarna på wijbacken, hoppas verkligen att det ska gå bra!!

slutat jobba = börjar tänka igen!!

It's time for me to move on!! Where, I don't know but to a place that can make me happy again..

så jävla skönt med en dag alldeles för mig själv, när man har varit runt människor konstant me senaste 4 dygnen så är det otroligt skönt att få vara ensam hemma när resten av familjen jobbar.. fan skulle verkligen vilja ha ett eget ställe men eftersom jag har mina drömmar och mål så får det lov att vänta!!

Måste ut och springa idag!! går alldeles för många dagar utan träning när jag jobbar!! går iofs sjukt mycket på jobbet men är inte samma sak!!

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan sötnos!

Kika gärna in och säg din åsik i mitt inlägg om tjock vs. smal!

http://snookie.blogg.se/2010/june/tjock-vs-smal.html#comment

Puss och kram Snookie!

2010-06-23 @ 00:23:19
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0