Kondis = 0

fan min kondis är verkligen sämst... tänkte va lite duktig o springa lite idag, måste säga att det var många om och men innan jag fick arslet ur soffan men iväg kom jag... trodde faktiskt att kondisen skulle vara världens sämsta men den var faktiskt bara sämst så får väl vara glad över det...

NU ÄR PLANEN ATT JAG SKA FÅ KONDIS IGEN!!

blev en mycket mysig picknick ute vid långsjön idag som planerat, börjades även smidas planer för helgen.. mycket intressant!!

Det finns något som skulle kunna hända som skulle göra mig jätteglad men det krävs att någon gör det också och där blev det helt plötsligt väldigt svårt... hur får man någon annan att tänka samma tankar som en själv?!?!

Det här bådar inte gott, hur fan ska det här funka i längden? behovet av space och frihet skriker redan inuti mitt huvud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0