keep on walking...

FAN MINA FÖTTER!!! Hade väl inte mitt ljusaste ögonblick inatt när jag fick för mig att gå barfota från ishallen, fötter mår piss idag...

Har typ sovit hela dagen, så sjukt jävla trött.. tror att all förlorad sömn både från inatt och den senaste tiden kom ikapp mig idag.. fan vill bara fortsätta sova...

Vilken Gnestadag det blev!!!!! solen sken, humöret va på topp, ölen kall och egen konsert... kunde det bli bättre?!?! tror faktiskt inte det!!

detta va verkligen oväntat... va på väg att bli väldigt besviken, men så blev jag inte det!! vet att det va omständigheterna som gjorde allting men det kan jag leva på just nu, men borde kanske inte va så glad över det egentligen.. får se hur det känns om ett par dagar helt enkelt...

nehe sova lite till kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0