Glöm!!

Glöm mitt tidigare inlägg för kom på att det inte är jag som är en idiot så det så!!! och jag ska verkligen inte skämmas eller bli feg för det!!!

är det något fel med att vilja vara lite social?!?! jag är ingen jävla stalker...

varför bryr jag mig egentligen?!?! is it really worth it? don't think so...

För övrigt gick utbildning väldigt bra idag och är väldigt spänd på att få gå mina introduktionsdagar nästa vecka!! har dock fått 0 sömn inatt så hade lite problem med att hålla koncentrationen men gick hyfsat...

Hatar att man är rädd för att försova sig så att man inte sover knappt någonting och när man väl sover, drömmer man om att man försover sig... fan kan bli tokig på mig själv ibland, finns nog andra som också kan bli men men det är ett annat ämne som jag inte tänker gå in på idag!!

Men som sagt jag är ingen idiot utan bara en lite social varelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0