det ska va gött o leva!

Sol och värme vilket innebär att man kan sola!!! ja iaf ett tag, börjar jobba vid tre så har hunnit ligga ute i solen ett tag men vill inte ligga där ute längre så att jag inte bränner mig.. upptäckte att jag fått en snygg bränna på ryggen... not.. efter gårdagens picknick!! fan inte smart att sitta med brottarlinne då!!

som sagt jobb 15-23 dag!! idag känns det bättre, ångesten har inte kommit än så jag hoppas på att den inte heller kommer...

SNART ÄR HELGEN ÄR OCH VAD JAG HAR VÄNTAT!!!!

vet att jag håller på och bygger upp tankar och scenarier i mitt huvud och jag försöker att låta bli men är inte så lätt.. hoppas bara att jag har tillräckligt sunt förnuft den här gången och inte blir så jävla besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0