dags för picknick!!

Idag blir det picknick med frida och elin vid långsjön, länge sen nu så var på tiden!!!

har börjat inse att jag är väldigt feg när det kommer till vissa saker... antar att det har gått så pass länge nu att jag inte vågar öppna mig för andra för varför ska man göra det, man blir ju ändå bara sårad!! ELLER?!?!  jag vet att det inte är sant och alla sårar en inte men ibland känns det så och om jag fortsätter att leva innanför mitt lilla skal så kan ingen såra mig, lättaste vägen jag vet...

Okej detta stämmer kanske inte riktigt in på mig, tror faktiskt inte att så många håller med mig om det men ibland önskar jag att jag levde så för då skulle jag aldrig behöva bli sårad eller besviken, men vilket sorts liv skulle det vara?!?!

Ska försöka att inte fastna bakom mitt skal!!! blev för övrigt väldigt glad över en sak idag men det tänker jag hålla för mig själv, dumt att avslöja något för det lär sluta med att jag blir besviken då..

Nu är alla möbler och saker hemflyttade från linköping och jag är med andra ord en riktigt gnestabo igen.. får se hur länge det varar!! borde kanske fortsätta packa upp ur kartongerna men det är så sjukt tråkigt och jag vet inte vart jag ska göra av alla saker!!

Jag borde verkligen inte grubbla över saker så jävla mycket, jag blir bara mer förvirrad så ska istället glädjas över saker som har hänt.. går ju ändå inte att ändra på!!!

lite lunch kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0