så jävla skönt!!!

Har hänt lite saker den senaste veckan, bland annat träffat carro en sväng i s-tälje och haft en riktigt bra kväll med karolina...1,2,3...I fucked them!!! lovely!!!

men bäst av allt.... JAG HAR FÅTT JOBB!!!

var på arbetsintervju igår och när jag kom ut därifrån ca 30 min senare så hade jag ett jobb... under hösten blir det alltså att vara resursassistent på en skola. blir mest fokus på att hjälpa en lite pojke men även vara till hjälp för övriga i klassen och lärarna, blir även lite arbete på fritids!!! känns grymt skönt att få en heltidstjänst och att rektorna bara anstället mig en termin i taget, passar mig perfekt!!!

Nu fan kommer jag kunna spara pengar till min resa, kunde inte bli mycket bättre!!!

min jobbperiod fortsätter ett par dagar till...

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 08:53:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

JAG SKA TRÄFFA DEDE:D



Den FINASDE killen i bloggvärlden!



Han kan inte ens ha bilder längre eftersom tjejer förföljer han till fotbollsmatcherna!

Helt otroligt vacker kille, OTROLIGA! kärlekstexter&tankar!



Snart är han min :D <333



www.dedeprivat.blogg.se



HELT OTROLIG, NÅNTING UNIKT VACKERT! SAGOLIK DRÖMKILLE! MIN <3



Lägg en röst på mig me hun i hans blogg!

/ - Sara

2010-07-20 @ 09:31:36
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0