Ge mig helg!!!

fy fan vad jag längtar efter att klockan ska bli 21.00, då är mina 10 pass som jag jobbat de senaste 11 dagarna över och jag får helg!!! 3 hela dagar ska jag ha ledigt, LÄNGTAR!!!!

har fått riktigt ont i ryggen, pallade inte att gå en promenad nu på morgonen utan la mig istället på spikmattan, slumrade till och upptäckte att jag legat där i 50 min men skönt var det!!

imorgon ska elin firas med lite drinkparty och sedan utgång i sthlm, like it!

på lördag kommer bästa dessi på besök, är länge sen vi sågs nu så det ska bli sjukt kul att träffa henne igen...

tror att det är nu jag börjar förstå att jag inte ska plugga i höst och därmed inte kommer tillbaka till linköping... kommer att sakna det! jag längtar inte efter pluggandet utan allt omkring, nolle-p....[hg]....sjöslaget....alla fester....vännerna....hur ska det här gå egentligen?!?!

Känns så jävla skönt att jag har fått jobb!!!

Kommentarer
Postat av: Dessan

weah det ska bli skoj på lördag! ska ragga bil så jag kan stanna lite längre än typ 1 h. Tänkte också påminna damen om att hg och sjöslaget är till ditt förfogande i höst precis som alla andra terminer! sovplats finnes...

2010-07-22 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0