beachen!!!

ledig idag så blev en dag på beachen, så jävla skönt!! kände att jag tajmade en bra dag att vara ledig på, dock surt att behöva jobba imorgon bitti när roligheterna för dagen hade kunnat fortsätta, men men kanske en annan gång!!

vill ha godis!!!

hade en riktigt svacka igår så var mest irriterad och ledsen över det mesta, idag är det så gott som bortblåst och jag är glad igen, tack för det!! höll föresten på att bli påkörd igår, blev sjukt skraj, hela kroppen darrade, tur att jag reagerade så pass snabbt som jag gjorde annars hade pappas bil fått ännu fler skador!!!

jag kan inte tvinga fram vissa känslor men ibland önskar jag att jag kunde göra det, många saker skulle kännas lättare då men finns även saker som skulle kunna bli jobbiga pga av dessa känslor så vet inte om jag borde önska det eller inte...

saknar många vänner som jag inte har träffat på väldigt länge nu!!

Kommentarer
Postat av: caroline

saknar dig mich!!

2010-07-07 @ 19:26:25
URL: http://carolinewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0