Bästa på länge!!!

Har haft en så jävla bra och härlig helg!! efter att ha jobbat så intensivt var det här välbehövligt... träffade tjejkompisarna igen, vi drack drinkar, spelade spel och dansade järnet ute i sthlm!!

igår blev det en träff med min bitch, har saknat henne riktigt mycket!!! blev lite ananaspaj hemma hos mig, sedan lite mat och massor av shots i oxelösund för att sedan hamna på tellus, blev pizza och farsan sen i dessis soffa.. bästa på länge!!! dock somnade vi alla från filmen...

känns jobbigt för hösten, inser verkligen att jag inte kommer att vara nära några av mina bästa vänner och det känns tungt...hur ska jag klara mig utan dem? tur att det finns några riktigt bra vänner här hemma också men ändå...

ska vara ensam i ett par dagar nu, sjukt skönt!!! familjen drog iväg med husvagnen idag och syskonen kommer hem på onsdag... har saknat att vara ensam men känner mig lite väl ensam just nu... får snart över!!!

jobb imorgon bitti, tåget avgår 05.30, yeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0