Varför?!

Varje gång gör man samma sak och varje gång mår man därefter också... varför dricker man fulvin? har upptäckt att jag alltid mår mycket sämre dagen efter jag har druckit de jämfört med när jag håller mig till all annan alkohol.. men man kan väl inte låta bli helt enkelt...

när fan blev jag så onykter? gick lite väl fort där! va ändå hemma vid tolv och hade då hunnit med en fulvinsrunda, gyckla på skytte-C, festa, åka taxi från skytte-C via stan till mcdonalds med en trevlig taxichaufför som måste ha haft de bästa kunderna någonsin samt äta på mcdonalds med Dessi och sedan promenera hem..

när man ändå är hemma skapligt och har möjlighet att sova dagen efter så borde man ju passa på, hoppade ju ändå över föreläsningen som pågår just nu.. nej men då ska man vakna vid halv sex och inte kunna somna om!! VA FAN! skulle ha behövt lite mer sömn...

Vi va bäst igår!!! dock fick inte folk rösta på oss.. dåligt men förstår varför, vi ställde ju ändå upp fastän vi inte tänkt de..

JA FÖR FAN!

Idag ska jag äntligen åka hem... ska bli riktigt skönt och eftersom jag inte fått någon kurslitteratur än innebär det inget pluggande på hela tiden som jag är hemma, yeah!!!


Blir både arg och trött på mig själv.. nu har jag gjort det igen, öppnat dörren lite grann så att någon annan kan öppna den helt... kan jag inte bara hålla tyst ibland? kanske är bra ändå att jag gör det men jag ska inte behöva öppna dörren.. inte ens lite grann...

Måste nog fylla min mage med något nu för den är alldeles för tom.. kanske mår lite bättre av att få något i magen.. måste packa klart sen!

Kommentarer
Postat av: Ruff

Anledningen till att ni var utom tävlan var att ni inte hade ett nytt gyckel, utan framförde ett gammalt. Precis samma regler som i schlaget och melodifestivalen. Men ert gyckel var grymt uppskattat ändå. Bra jobbat. Mera hud!

2010-01-29 @ 14:32:08
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Michaela

I know och jag sa ju att jag förstod varför :)

2010-01-29 @ 19:04:26
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0