Tonight gonna be a good night..

ögonen snurrar runt runt runt...somnde ett tag i fåtöljen tidigare, riktigt skönt men sjukt obekvämt när jag vakna till..

Hade en mycket mysig kväll igår!

Imorgon är det match.. som jag har längtat! önskar att jag fick vara hemma jämt och spela hockey, sitter redan innan jag ens hunnit åka tillbaka och kollar i kalendern när jag kan åka hem nästa gång, här planeras det för fullt!! planen för morgondagens match är att jag ska hålla mig på isen hela matchen och inte sitta något i utvisningsbåset, har en tendens till att hamna där.. åk skridskor för helvete kvinna och NEJ du får inte tacklas!!!

wanna be all by myself... NOT!!!

kanske ska fixa lite med korten i kameran och lägga in dem i datorn så att mamma får dem, lär ju glömma bort det annars.. inte länge kvar nu tills bilen till Linköping avgår, känns vemodigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0