plugga plugga

Känns otroligt skönt att jag faktiskt kan ta tag i saker lite då och då.. dagen har i stort sätt handlat om plugg och skola.. pluggade imorse, åkte på seminarie, kom hem och har pluggat till och från hela dagen.. man måste ju få ta pauser ibland! men känns helt okej men har fortfarande väldigt mycket kvar att lära..

pinsamt att hämta ut gamla tentan.. sjukt dålig! skrev inte alls de hon ville, men men nu ska det fan komma in i huvet!!

Förkylning är otroligt nog mycket bättre idag, vad hände? huvudet är iofs fortfarande väldigt tungt och det känns som att febern närmar sig lite då och då men att få slippa en rinnande näsa kan jag ge riktigt mycket för! tack! hade inte orkat med den mer.. men man vet ju aldrig om den kommer tillbaka, kanske bara haft en bra dag.. vem vet.

ska nog krypa ner i sängen snart och fortsätta med hypnotisören..

morgonpromenad imorrn? får se om jag känner mig bättre, dumt att sätta igång för tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0