Pengar tack!

efter ett halvårs uppskjutande har jag äntligen tagit mig till vårdcentralen för att kolla upp om jag har några allergier så nu har de startat en utredning, fick ta blodprov och väntar nu på att de ska höra av sig.. hopas att det visar något så att man får svar! dock är inte det här med nålar och armveck min grej.. klarar inte riktigt av det, hade en obehaglig känsla hela dagen..

Kravall igår.. förfest i skolan? kanske inte det bästa men ibland ska man inte följa alla regler som finns.. lyckades ialla fall inte göra av med några pengar igår så jag samlade in det jag gjort av med genom att samla pantglas, me like! Kontot är inte så glatt just nu!!

En vecka kvar nu sen går färden hem, längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Elin P =)

Då måste vi ses!

2010-01-23 @ 07:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0