laka målan!

Underbart med en kväll hemma i soffan och bara ta det lugnt! har iofs suttit och pillat lite på mitt testamente till de blivande kultingarna men det har mest vara rogivande och roligt.. läskigt att det redan gått ett år och det är dags att ta ut våra kutlingar.. trodde inte att det skulle gå så här fort.. vad hände?

Längtar tills fredag!! något jag inte längtar till är måndag då det är dags för en ny tenta som jag knappt pluggat någonting alls tills, hur fan ska det här gå? ska försöka plugga en del imorrn så att lite sätter sig i huvudet iaf..

är det de här jag vill? eller?

Fick mig ett gott skratt imorse när jag kom upp och upptäckte ett par killskor i hallen.. härligt att någon roar sig :) känner mig nog lite ensam för tillfället bara.. behöver nog ett par armar som håller om mig så att jag inte ramlar..

ska nog läsa lite nu och drömma mig bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0