kort tid kvar nu..

jag vet att jag borde ha pluggat betydligt mer än vad jag har gjort hittills... igår blev det inte mycket gjort, åkte till södetälje istället för att träffa Karolina och sedan blev det middag hos morfar..

var väldigt skönt att ha ett långt välbehövligt samtal med carro igår... blir inte att man pratar lika mycket nu när båda är hemma och vi inte är i linköping...

lite frukost står på schemat nu sedan bär det återigen av ner mot ishallen för att träna lite hockey.. älskar att vara hemma och spela!!! känns jobbigt att snart åka tillbaka, även om jag saknar många människor därborta!

en annan anledning till varför jag borde åka tillbaka är att jag måste komma igång med pluggandet på allvar.. finns så mycket annat som lockar här hemma, en termin bara, en termin bara! försöker verkligen tänka positivt just nu..

Gör något då! agera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0