Kläder överallt!

borde kanske börja packa upp mina resväskor nu och inte låt alla kläder ligga utspridda på golvet... kanske inte packat upp än för att det finns en önskan och hopp om att snart åka hem igen.. vet inte varför alla grejer ligger kvar men har väl antagligen bättre saker för mig.

Sjukt mycket som ska göra nu på väldigt kort tid.. det ska tentapluggas, tentor ska skrivas, lakan ska målas, intervjuer ska göras, jobba på hg, läxgrejer som ska fixas.. och allt inom loppet av två veckor? yeah! hinna med att träna och träffa vänner får bli en annan gång... iofs så är mycket läxgrejer vilket gör att man umgås med många av sina vänner så kommer nog inte att lida så mycket av det.. mycket av dessa saker är skoj så ska inte klaga.

är nog lite deppig av allt tentaplugg.. JAG VILL INTE PLUGGA!!!! ta bort pluggandet så skulle jag gilla mitt fullspäckade schema..

Undra om carro har landat i sverige nu? vågar inte skicka iväg ett sms än.. kommer ju inte ihåg när hon sa att hon skulle landa..

skulle behöva någon som höll om mig nu och sa att allt blir bra..

Kommentarer
Postat av: Elin Elwin

Jag kan hålla om :)

2010-01-14 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0