I will miss this!!

ångesten är stor, sjukt stor....imorgon går färden tillbaka till linköping och det lockar inte alls, förutom alla vänner... vill absolut inte plugga utan vara här och spela hockey med tjejerna.. mår så sjukt bra av att vara i mitt andra hem, ishallen!

matchen gock väl inge vidare idag.. förlust, kanske ganska väntat, men jag höll iaf mitt löfte, satt inte i utvisningbåset en enda minut, good job! resterande av min insats kan vi glömma, men sjukt kul va det att spela match igen.. sååå besviken över att jag inte kan spela på tisdag.. back to the reality tomorrow bitch!

håller på och tvättar alla kläder så att jag kan packa ner det i resväskan sen.. life is a bitch right now.. ska tänka positivt, inte länge kvar nu!!!

tänker verkligen inte bli sjuk nu! hur kan man gå hemma i 3 veckor och vara frisk som en nötkärna (nästan) och så spelar man en period och så börjar näsan rinna, nyser var och varannan minut och hostar så att det svider i bröstet, like I said life is a bitch.. måste verkligen hålla mig frisk så att jag kan plugga inför de kommande tentorna..

undra om tvättmaskinen är klar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0