Helvete!!!

Fuck! inte mycket som går som jag vill nu... idag känner jag bara ett enda stort kaos, försöker baka men det går rent åt helvete!

Plugg och läx är det som fyller min tid just nu.. igår skrevs första tentan, gick rätt så bra. Kommer bli sjukt förbannad om jag inte klarade den! har målat massa lakan, eller laka målan som jag numera säger..

Förövrigt är jag riktigt förbannad, ledsen och chockad! Hatar den här världen och alla dessa sjuka människor som finns! Orkar och vill inte tänka på det.. vill bara att vissa ska veta att jag finns här vad eller när de än behöver mig..

Hg-jobb på schemat ikväll! skönt att få göra och tänka på något annat..

Kanske börja plugga nu? njae.. drar lite på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0