give me a break!

plugga plugga plugga.. känns inte som att man gör något annat.. jo lite annat, typ som läxgrejer, hinns med men sen är tiden slut... ska bli skönt när dessa tentor är över!!

Myskväll med let's dance hos dessi ikväll.. me like!

Nu är väskorna äntligen uppackade! har dragit ut på det så länge nu så var väl dags antar, hoppet om att jag skulle hem igen försvann antar jag.. fan hatar att vilja va på två ställen samtidigt! tur att man har underbara vänner här som man kan umgås med och därmed försöka glömma det där hemma för en stund..

pratade med carro för en stund sen, yeah hon är hemma igen och på söndag kommer hon tillbaka till mig! känns lite tomt i lägenheten utan henne.. miss her!!

testade en ny wookmåltid idag.. blev rätt så gott men sjukt starkt! ska nog minska lite på sweetchilisåsen nästa gång!!

kanske en powernap innan jag och carro ska handla godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0