fullt ös.. medvetslös

Jag klarade mig! blev inte mer sjuk så det tackar jag för! visst så kan man ju fortfarande bli sjuk men nu ska jag vara positiv och säga att det kommer jag inte att bli, än iaf.

känns som att det har varit mycket hockey på senaste tiden... söndagen bestod enbart av hockey, blev en tur på sjön igen, sen kolla på brorsans match för att därefter träna själv.. givetvis fortsatte även natten med hockey då det var dags för sverige-usa, behöver ju inte nämna mer om den matchen.. kändes lite ovärt att sitta uppe hela natten för en förlust men mysigt var det så hade inte ändrat valet om jag kunnat!

jaha vad händer nu?

lyckades faktiskt plugga en hel del igår.. eller nja inte en hel del men har nästan läst klart all litteratur som ska läsas så det känns helt ok.. orkare inte läsa den sista utan somnade istället.. ska nog försöka läsa klart texten idag!

Ska iväg till Södertälje om någon timme eller så för att träffa Karolina.. lyckades låna bilen vilket jag tackar för.. bara det inte är allt för halt ute på vägarna, är ju fan -15 ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0