Det går bra nu!

shit orkar inte med saker just nu! vad jag än gör så går allt åt helvete eller någonting ska strula till sig! kan inte allting bara flyta på?

Tror att jag skulle behöva sova ett par timmar till egentligen... jobbade Hg igår.. flöt på riktigt bra, är väl det enda som flyter på egentligen, sjukt mycket folk men ändå inte många glas att plocka.. snåla jävlar kanske?

Borde ha kommit betydligt längre i mitt tentaplugg än vad jag har gjort.. fuck måste klara den här tentan! har hunnit sitta en liten stund både igår och idag men inte tillräckligt på långa vägar.. ska försöka hinna med så mycket som möjligt imorrn, men först blir det ett besök på vårdcentralen!

Snart iväg till campus för möte och intervjuer.. sen blir det myskväll hos Elin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0