Bajs!

va sjukt skönt att träna igår!!! va ett tag sen man tog i så kändes riktigt bra när man kom hem.. resten av kvällen spenderades i soffan med Carro, vi tittade på Fantomen på Opera, bra film men lite väl mycket musik för min smak.. jag vill ha lite dialog också..

Känns weird att inte ha något speciellt att göra.. eller det finns väl saker att göra, troligen en hel del, men inget som måste göras nu dirr! en härlig känsla även om jag blir lite rastlös.. ligger i fas med kravalentine iaf och det känns skönt..

body pump eller en promenad? tror faktiskt att det blir en promenad idag, känner mig väldigt stel i axlarna och nacken så en promenad känns alldeles lagom en dag som denna..

Hatar när jag drömmer jobbiga drömmar, vet att jag borde vänja mig men jag tror faktiskt inte att man kan vänja sig vid de.. rätta mig och jag har fel.. drömde att jag blev sårad inatt igen, är inte första gången.. varför drömmer jag ens om det? finns ju ingen orsak till det men vet ändå när det började så ligger kanske något bakom det.. är väl rädd att det ska hända en dag och det skrämmer mig...

 borde kanske hålla mig för mig själv...

Kommentarer
Postat av: Desireé

fantomen på operan är en musikal därav inte så överflödigt med dialoger och för att förgylla din eftermiddag tänkte jag sjunga alla låtar i den musikalen (alla stämmor också) när vi går till introduktionen. pöss!

2010-01-26 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0