back in the reality..

Har egentligen bara varit sjuk i ca ett dygn men jag är redan så sjukt trött på det! näsan rinner hit och dit.. irriterande!! huvudet känns tungt och det är inte de bästa när man måste tentaplugga!

Är åter i linköping.. kära far skjutsade mig samt bjöd på massa mat så nu är kylskåpet fyllt, tackar tackar mor och far!! kändes helt okej att komma tillbaka, ska bli ganska skönt att få lite rutiner och vardag igen, känns som att jag haft helg i 3 veckor nu så kanske är på tiden att skärpa till sig!

behöver lite närhet och omsorg!!

Har faktiskt pluggat lite grann idag.. eller kanske inte egentligen inte så mycket plugg men jag har strukturerat upp mitt tentapluggande och kollat igenom litteraturen för att veta vad jag ska kunna.. har även plockat fram 2 recensioner till morgondagens seminarie så kan ju vara nöjd över att jag typ gjort lika mycket idag som jag har gjort under hela jullovet, bra jobbat michaela! borde nästan skämmas...

vet inte vad jag känner just nu.. skulle vilja gråta men jag har inga tårar som vill komma fram och jag vet inte heller vad jag skulle gråta över.. märklig känsla! tror mest att jag känner en tomhet inombords..

ganska skönt att va ensam ett tag.. va länge sen känns det som. imorgon blir det till att träffa människor igen som man snart inte har sett på en månad, shit va länge egentligen när man är van vid att se vissa nästan varje dag!

kurera lite kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0